جلسه دیدار مردمی در محل دفتر آیت الله علم الهدی برگزار و مردم با ملاقات رو در رو با ایشان مشکلات خود را در میان گذاشتند.

سید محمد سیدی نسب، مسئول ارتباطات مردمی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات عموما در دفتر رسیدگی می‌شود و آن دسته که نیاز به نامه برای ارجا به ادارات و مراکز دولتی هست توسط دفتر امام جمعه پیگیری و حل می‌شود.

او گفت: گاهی اوقات نیاز بر این است که شخص امام جمعه دستوراتی رو بدهند و افرادی به دفتر مراجعه می‌کنند که صرفا می‌خواهند خود نماینده‌ی ولایت فقیه رو دیدار کنند به همان جهت این برنامه به صورت هر دوهفته یکبار قرار داده شده است.

مسئول ارتباطات مردمی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مراجعه کنندگان در دفتر حضور پیدا میکنند و با شخص امام جمعه ملاقات و به مشکلات آن‌ها به صورت رو در رو رسیدگی می‌شود. 

سیدی نسب گفت: افرادی که پرونده‌ی قضایی دارند با تدبیر امام جمعه و مسئولین قوه قضاییه و دادگستری استان، مقرر شده است که هفته‌ای یک روز کارشناسان دادگستری در دفتر امام جمعه مستقر شود و به مسائل قضایی مردم رسیدگی می‌کنند.

در این جلسات به طور میانگین ۳۰ نفر با امام جمعه مشهد دیدار و مشکلات خود رو بیان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین ولی زاده
۱۴:۱۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
با درود وسپاس و ادای احترام محضر حضرت آیت اله حاج آقا علم الهدی دامت برکاه. اینجانب تقاضای زیارت و ملاقات حضوری حضرت آقا علم الهدی را دارم. با کمال احترام امین ولی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه مسئولان امور مساجد مشهد در مدیریت صحیح مساجد مشهد درست عمل نمی کنند.