فرماندار نیکشهر:

فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود

در سالروز فتح خرمشهر با حضور فرماندار شهرستان نیکشهر، امام جمعه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مردم و مسئولین "زنگ ایثار و مقاومت" در شهرستان نیکشهر نواخته شد.

فرماندار شهرستان نیکشهر با تبریک حماسه سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس گفت: پیروزی رزمندگان و دلاور مردان ایران در فتح خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی ایران با کشور‌های استکباری جهان به شمار می‌رود.

مجیب حسنی ف گفت: درس ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ باید بعنوان تحفه‌ای ناب و گرانبها به نسل‌های بعدی انقلاب منتقل و از آن پاسداری کنند.

او گفت: رشادت‌ها، فداکاری و ایثار جوانان نظام باید در جامعه و محیط‌های آموزشی حفظ و احیاء شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم گفت: افتخار آفرینی نظام جمهوری اسلامی توسط خون شهداء به ثبت رسیده و فرهنگ شهادت بزرگترین افتخار ملت ایران است.

او گفت: در عصر حاضر جوانان ایرانی با فتح قله‌های علمی در سنگر تعلیم و تربیت رهروان اصلی راه شهداء باشند.

سرهنگ صفوی فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر  گفت: یاد و خاطره شهداء که زندگی و جان خود را برای خاک و امنیت این کشور فدا کرده اند باید گرامی داشته شود.

او گفت: باید توجه داشته باشیم که همه مردم ایران امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک شهداء هستند و نباید بگذاریم خون شهداء پایمال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار