همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی با حضور فعالان استان‌ها در اراک برگزار شد.

همایش یک روزه آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با هدف آشنایی با سبد کالای نهاده‌های غیریارانه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان با حضور فعالان استان‌ها در اراک برگزار و در پایان از شرکت‌های تولیدکننده حاضر در همایش تجلیل شد.

سید علیرضا موسوی مدیر شرکت خدمات، حمایتی و کشاورزی استان مرکزی گفت: این همایش با حضور ۱۹ شرکت تولیدکننده استاندارد کشوری و ۸۵ کارگزار فروشندگی مجاز برگزار شده است.

موسوی می‌گوید: هدف از این همایش این است که کارگزاران و کشاورزان با تولیدکنندگان برتر آشنا شوند و خرید خود را از جا‌های مطمئن و معتبر تهیه کنند.

محمد مهدی سعیدی مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی و کشاورزی کشور هم گفت: در این همایش تولید کننده‌ای که صرفا با شرکت خدمات، حمایتی و کشاورزی تفاهمنامه دارند و شماره ثبت کودی دارند به مدیریت بازرگانی داخلی شرکت مراجعه و اقدام به اخذ تفاهمنامه می‌کنند.

سعیدی می‌گوید: این تولید کنننده‌ها می‌توانند با عقد تفاهمنامه از شبکه بزرگ کارگزاری شرکت خدمات حمایتی و کشاورزی کشور که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کارگزار در کل کشور دارد استفاده کنند و از این طریق این شبکه، محصولاتشان را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.