امام جمعه موقت تهران گفت: رزمندگان و شهدا با ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن، اقتدار امت اسلام را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد گفت: این پیروزی و حرکت اقتدارآفرین  دریچه‌ای برای پیروزی و شکل گیری جبهه استقامت است.

او می گوید: فتح خرمشهر آغازی برای قهرمانان پیروز غزه و فلسطین و دروازه‌ای برای قیام قهرمانان یمن و دفاع از آن‌ها در برابر سلاطین عربستان است. 

ابوترابی فرد گفت: شهدا و رزمندگان کسانی هستند که انقلاب اسلامی را خلق نمودند و برای رویش و بالندگی شجره طیبه این انقلاب، خون خود را تقدیم کردند.

او گفت: خدای متعال از دیرباز به حضور مردان و زنانی بشارت می‌دهد که راه را برای بالندگی اسلام و حضور اندیشه تابناک پیامبر اعظم هموار می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مهم‌ترین و نخستین ویژگی این قوم این است که خدا آنان را دوست دارد و انسان‌هایی که محبوب خدای متعال هستند که آراسته به تقوا و احسان باشند.

او گفت: در راه خدا خانه و کاشانه را رها می‌کنند تا در جبهه‌های نبرد حاضر شوند و برای دفاع از امت اسلام خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.

ابوترابی فرد گفت: رزمندگان دغدغه سعادت جامعه را دارند و اگر این دغدغه نبود هرگز در جبهه‌های نبرد حاضر نمی‌شدند و کسی ک قلبش برای سعادت انسان می‌تپد و دغدغه اش رستگاری جامعه بشری است، پیروان حق را دوست دارد و دربرابر آنان متواضع و فروتن است.

این موضوع را ابوترابی فرد در همایش رزمندگان و بسیجیان بافق مطرح کرد.

او گفت: این انسان از هر رنگ و نژاد و از هر جغرافیا در مقابل دشمنان بشریت، آنانکه سال‌ها منافع دولت‌های مظلوم را پایمال می‌کنند، سرسخت و بانفوذ و پر استقامت است.

امام جمعه موقت تهران گفت: امید است مردم با صبر و استقامت بر مشکلات پیش رو غالب شوند و قوای سه گانه باید از تمام ظرفیت خود برای عبور از سختی‌های اقتصادی که فشار آن بیشتر بر روی طبقه متوسط و ضعیف جامعه است، استفاده کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار