رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: در اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی تیم استان اصفهان مقام اول را کسب کرد.

بهزاد رضایی گفت: در اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویی تیم استان اصفهان مقام اول، تیم استان خراسان رضوی مقام دوم، تیم استان البرز مقام سوم و تیم استان فارس مقام چهارم را کسب کردند.

به گفته او: با توجه به اینکه در آموزش‌های دوران تحصیلی کتابی مخصوص تدریس فن بیان و گفت‌وگوی صحیح وجود ندارد، افراد در جامعه در بسیاری از موارد به جای گفت‌وگوی سازنده به مجادله می‌پردازند؛ زیرا تصور ما از گفتگو این است که باید خواسته و نظر خود را به دیگری تحمیل کنیم و یک گفت‌وگوی خوب یعنی اینکه حرف من باید به کرسی بنشیند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: رضایی معتقد است هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری این مناظرات هدایت افراد به سمت گفت‌وگوی مثمر است.

به گفته رضایی: با توجه به اینکه گفت‌وگوی درست و با پشتوانه علمی و اطلاعات کافی برای تمام افراد جامعه مفید است، باید فرهنگ گفت‌وگوی مثمر را در میان افراد جامعه ترویج دهیم تا مردمانی دانا و آگاه داشته باشیم و آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار