نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید در برابر توطئه‌های خبیث دشمنان هوشیاری و ایمنی ایجاد کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام در دفاع مقدس مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

رهبری فرمودند خرمشهر‌های دیگری در راه داریم و همانگونه که مسلمانان در صدر اسلام در جنگ بدر افتخار آفریدند شهدای هشت سال دفاع مقدس هم افتخار آفرینی کردند.

ما اکنون در میدان جنگ هستیم که باید در برابر توطئه‌های خبیث دشمنان هوشیاری و ایمنی ایجاد کنیم، سختی هست، اما به دنبال سختی پیروزی و موفقیت است وشهدا با گذر از سختی‌ها قدیسین عالم هستند.

سرنوشت قرن آینده به دست اراده شیرمردان غیور و شجاع، بسیجیان، پاسداران و ارتشیان و فرزندان امام است، جامعه‌ای که عزم بزرگی دارد باید برای پیاده کردن این عزم بزرگ برنامه ریزی کند و هیچ غفلتی پذیرفته نیست، زیرا اهداف ما اهداف امام زمان (عج)، آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

کوچک‌ترین غفلت و پشت کردن به جهاد و فداکاری گناه بزرگی است لذا جهاد و فداکاری مردان غیور باعث آزاد سازی ۵هزار کیلومتر از خاک خرمشهر شده است.

فتح خرمشهر از ۱۹ فروردین تا ۳خرداد حدود ۵۰ روز در ۳ مرحله به طول انجامید و رزمندگان اسلام با کمترین امکانات در شرایط سخت با قدرت ایمان و فداکاری پیروز شدند.

عالم محضر خداست و همه جهاد‌ها و فداکاری‌ها باید در راستای خوشنودی و رضایت خدا باشد و باید در این زمینه صبور و شکیبا باشیم، زیرا فرج در سایه ایثار واز خود گذشتگی حاصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.