فرمانده گروه جهادی شهید محمدیار خدادادی گفت: گروه جهادی سردار شهید محمدیار خدادادی در اردوهای جغرافیا محور استان های محروم شرکت کرده و در اصفهان نیز در حوزه محرومیت زدایی فعالیت دارد.

سرهنگ امیدی در خصوص اقدامات گروه جهادی شهید محمدیار خدادادی می گوید: فعالیت های این گروه جهادی در راستای کمک به بی بضاعتان است که شامل احداث مسکن، حضور پزشکان مجرب بین عشایر، تامین و تهیه البسه مورد نیاز و بسته های معیشتی و ... می شود.

او به بارز ترین اقدام این گروه جهادی اشاره کرده و می گوید: یکی از شاخص ترین فعالیت های این گروه سرکشی از خانواده های ایثارگران است.

درخصوص جدیدترین اقدام این گروه جهادی در راستای تهیه جهیزیه زوج های جوان گفت: مبلغ هزینه شده برای تهیه جهیزیه ها در اقدام اخیر ۵٠٠ میلیون تومان بوده که شامل ۲۷ قلم کالا از جمله یخچال فرش، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی، پلوپز و وسیله های خرده ریز دیگر است.

سرهنگ امیدی درباره افراد مشمول این طرح می گوید: این جهزیه ها به افراد بی سرپرست و کسانی که پدرشان بیماری صعب العلاج دارد اختصاص یافته است.

او از جوان ترین جهادگر این گروه سخن به میان اورد و گفت: عرفان طهماسبی بازیکن تیم نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان جوان ترین خیر و جهادگر این گروه است که پیش از این ۸ میلیون تومان برای گلریزان زندانیان اهدا کرده و اکنون هم در این مراسم ۴ میلیون تومان به ۴ زوج جوان ما اهدا کردند.

سرهنگ امیدی درپایان گفت: فعالیت گروه جهادی سردار شهید محمدیار خدادای از سال ۹۸ شروع شده که تا کنون بیش از۳۰ تا ۴۰ اردوی جهادی به مناطق چهارمحال و بختیاری، خوزستان سیستان و بلوچستان، کهکلویه و بویر احمد و لرستان اعزام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.