رییس کل دادگستری گیلان گفت: باید برای حل مشکل پسماند در گیلان، راه حلی اساسی به کار برده شود.

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه معاونان خود با حضور در بخش رحیم آباد رودسر، پس از بازدید از محل دفن غیر اصولی زباله و تصفیه خانه طول لات، در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی بخش رحیم آباد نیز شرکت کرد.

به گفته حجت الاسلام و المسلسمن خلیلی، زباله و پسماند به عنوان معضلی بزرگ در استان‌های شمالی مطرح است و باید برای حل معضل پسماند و راه صحیح دفع آن، چاره‌ای اساسی اندیشید.

روند ساخت این تصفیه خانه طول لات بخش رحیم آباد باید با سرعت و دقت انجام شود، زیرا با بهره برداری از این طرح، مردم دو شهرستان رودسر و املش از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

تصمیماتی که اتخاذ می‌شود باید برای عموم مردم مفید باشد و بسیاری از مشکلات امروز به ویژه در روستا‌ها، با تدبیر و مدیریت صحیح برطرف می‌شود و در این راه همه باید همکاری کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

دستگاه قضایی، آمادگی دارد برای رفع مشکلات موجود با سودجویان برخورد کرده و از اقداماتی که به نفع همه مردم باش استقبال کنیم.

مدیران دستگاه‌ها و همچنین دهیاران و شورا‌ها با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات گام بردارند و دستگاه قضایی هم آن‌ها را حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.