رویداد ملی روایت حقایق در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با محوریت تحقق جهاد تبیین برگزار شد.

معاون فرهنگی سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت: چهار گروه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل گروه آموزش تفریحی، گروه زنجیرهٔ تواصی اصلاح شبکه توزیع پیام، گروه مام میهن و گروه تمثیلات انقلاب اسلامی در قالب چهار پروژه، فعالیت خود را در این رویداد ملی به اتمام رساندند.

حجت الاسلام مرتضی کوهی گفت: فعالیت این چهار گروه فعال دانشجویی تنها به رویداد روایت حقایق محدود نبوده و این گروه‌ها هم اکنون نیز در حال فعالیت در قالب مجازی و حضوری هستند.

او آغاز همکاری گروه آموزش تفریحی با انجمن علمی دانشکده دندانپزشکی و نیز هیات علمی دانشکده توانبخشی در پیشبرد فعالیت‌های تبیینی که بازخورد‌های مفید و مؤثری به همراه داشته است را مصداقی از این اقدامات برشمرد و گفت: همچنین تیم محتواسازی و تبیین حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز آمادگی خود را برای تبیین عملی چگونگی فرآیند «جهاد تبیین» در سایر دانشگاه‌ها اعلام کرده است.

مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در خصوص این رویداد گفت: رویداد ملی روایت حقایق، رویدادی در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» است که از دی ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و اختتامیه آن همزمان با عید سعید فطر برگزار شد.

صفورا نیکبخت گفت: این رویداد هم اکنون در مرحله داوری آثار قرار داشته و در حین آن گروه‌هایی از دانشجویان حول محور جهاد تبیین در حال فعالیت هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.