رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی از احداث یک پایگاه فوریت‌های پزشکی در گردنه «زمزیران» سردشت خبرداد.

باقر بهرامی گفت: با توجه به وضعیت توپوگرافی شهرستان و مسافت طولانی فاصله پایگاه‌ها و ناهمواری مسیره در سردشت، با احداث و استقرار یک پایگاه جدید فوریت‌های پزشکی در گردنه زمزیران این شهرستان مرزی موافقت شد.

رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری‌های مستمر و مکرر بعمل آمده با احداث و استقرار هشتمین پایگاه جدید فوریت‌های پزشکی و ششمین پایگاه جاده‌ای در این شهرستان موافقت و مجوز آن دریافت شده که بزودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

او می گوید:تا احداث ساختمان جدید این پایگاه پیش بینی شده است اکیپ فوریت‌های پزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی «بناویله» مستقر و نسبت به ارایه خدمات پیش بیمارستانی در محور سردشت - مهاباد اقدام کند.

رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: برای احداث این پایگاه ۲۵۰ مترمربع زمین در محدوده گردنه «زمزیران» با برآورد اعتبار ۱۹ میلیارد ریال نیاز است که مسوولان محلی شهرستان قول مساعد جهت تامین زمین و پیگیری برای جذب اعتبار آن داده‌اند.

او می گوید:با احداث این پایگاه، محدوده مسیر شهر ربط تا شهرستان مهاباد به طول ۱۲۰ کیلومتر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بهرامی گفت: با توجه به نبود پایگاه در مسیر سردشت به بانه در منطقه «دارساوین» و به دلیل بروز تصادفات جاده‌ای متعدد در این مسیر ناهموار، با پیگیری‌های بعمل آمده در کوتاه‌ترین زمان لازم در خصوص اخذ مجوز احداث و استقرار نهمین پایگاه بین جاده‌ای فوریت‌های پزشکی در این محور نیز اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.