صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به همراه استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان بازدید کرد.

 نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان هنوز قراردادش منعقد نشده اما ایستگاه گاز و میترینگ آن تمام و تنها بحث انشعاب آن باقی مانده است.

دیوار پیرامونی نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان از چهار طرف تکمیل شده و موضوع آب این نیروگاه در زمان بهره‌برداری نیز در حال پیگیری است.

آب مورد نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان برای دوران احداث تامین شده و عقد قراداد پیمانکار اصلی در حال تهیه اسناد و اخذ مجوز ترک تشریفات نیز در حال انجام است.

مجوزهای زمین و محیط زیست نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان همه گرفته شده و بحث اتصال به شبکه این نیروگاه در حال بررسی است و احتمالا اسناد تا سه ماه آینده نهایی شود.

معاون اجرایی رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

وی ابتدا با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی (ص) زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

بازدید از کمربندی غربی شهر زاهدان، تصفیه خانه زاهدان، نیروگاه سیکل ترکیبی زاهدان، پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، بزرگراه زاهدان- خاش و راه آهن زاهدان- خاش، بازدید از ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری دهکده المپیک زاهدان، بازدید از فروشگاه‌ها موادغذایی اتکا و رفاه از مهمترین برنامه های سفر یکروز معاون اجرایی رییس جمهور به سیستان و بلوچستان است.

همچنین شرکت در جلسه شورای راهبردی، بازدید از حاشیه شهر زاهدان و جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان و جلسه تنظیم بازار این استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون اجرایی رییس جمهور به زاهدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.