سرپرست معاونت حقوق عامه در همایش تبیین طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها گفت: کاهش چشمگیر قاچاق کالا‌های اساسی مهمترین اثر اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در سیستان و بلوچستان است.

 ابوالفضل احمدزاده در همایش تبیین طرح تحول اقتصادی؛ مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها  گفت: معلمان آینده سازان جامعه را تربیت می‌کنند و نقش بسیار مهمی در تربیت فکر و روح انسان‌ها برعهده دارند.

احمدزاده با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه و فتوای شرعی است، گفت: سیستان و بلوچستان صحنه تبیین روزانه تلاش و مجاهدت تلاشگرانی است که در شرایطی سخت در عرصه‌های مختلف تلاش و کوشش می‌کنند.

او گفت: انواع قاچاق در مرز‌های سیستان و بلوچستان یکی از معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی است.

احمدزاده گفت: قاچاق کالا‌های اساسی و مشمول یارانه به کشور‌های همسایه یکی از موضوعاتی بود که به چرخه تامین و توزیع کالا در استان آسیب جدی وارد می‌کرد.

به گفته احمدزاده: در همین مدت کوتاهی که طرح مردمی سازی و هدفمند کردن یارانه‌ها آغاز شده است شاهد کاهش چشمگیر میزان قاچاق این کالا‌ها در مرز‌های استان بوده ایم که اگر این طرح با قوت و به درستی اجرا شود، موجب کمرنگ شدن پدیده شوم قاچاق در سیستان و بلوچستان خواهد شد و در بلند مدت نفع مردم را به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار