مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: امسال استفاده از قیر رایگان برای آسفالت ۴۰ روستا پیش بینی شده است.

بیک مداح گفت: تا کنون برای ۲۳ روستا تامین قیر صورت گرفته و آسفالت در حال اجراست و انجام آسفالت الباقی روستا‌ها نیز در مرحله تامین قیر است.

او گفت: با تامین قیر رایگان برای اجرای آسفالت در این تعداد روستا، همچنان نیاز است تا دهیاری‌ها و بخش داران بتوانند هزینه زیرسازی و پخش آسفالت را فراهم کنند و بنیاد مسکن استان آمادگی کامل دارد تا در صورت مشارکت فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در تامین هزینه‌های پخش آسفالت، نسبت به فراهم آوردن قیر رایگان پروژه‌ها اقدام نماید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون تعداد ۶۶۵ پروژه طرح هادی در روستا‌های سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است و اختصاص قیر رایگان به بخش‌های عمرانی استان، می‌تواند شتاب بخش بهسازی و آبادانی در روستا‌های استان باشد.

بیک مداح گفت: بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص تامین قیر مصرفی در پروژه‌های آسفالت روستایی تصریح کرده است و تداوم این موضوع می‌تواند در ۳ هزار و ۴۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ارتقا دهنده شاخص‌های کالبدی و در نتیجه بهبود بخش سطح زندگی و موجب دلگرمی روستاییان در ادامه سکونت در روستا‌ها باشد.

او گفت: بیش از ۵۰ درصد سیستان و بلوچستان ساکن روستا هستند و اختصاص قیر رایگان به استان اهمیت حمایت از طرح‌های عمرانی روستا‌ها را دوچندان ساخته است.

برچسب ها: آسفالت ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.