فرماندار چابهار گفت: همه مردم و مسئولان بسیج شوند برای ایمن سازی و توسعه هوتگ و کسی بفکر تخریب هوتک نباشد چون جز لاینفک این منطقه است.

جواد سپاهی گفت: فوت ۶ نفر طی یک هفته در هوتگ‌های (گودال حفر شده با عمق ۲ تا ۱۰ متر با هدف جمع آوری و ذخیره آب باران برای تامین آب شرب، احشام و توسعه کشاورزی) چابهار پذیرفتنی نیست لذا همه در مرگ فرزندان این مرز و بوم مسوول هستند.

او گفت:ساخت هوتگ برای جمع آوری آب باران و استفاده آب آن برای شرب، کشاورزی و احشام از زمان‌های دور مرسوم بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را حذف کنند لذا بهترین راه ساماندهی و استفاده صحیح و درست است تا شاهد پر پر شدن بهترین کودکان این سرزمین نباشیم.

سپاهی گفت: تخصیص اعتبار لازم، ایمن‌سازی هوتگ‌ها به عنوان یک ظرفیت برای تامین آب احشام و پرندگان، توسعه بومگردی و اراضی کشاورزی و گردشگری از وظایف مسئولان  و متولیان امر است.

او گفت :به عنوان فرماندار چابهار از بخشدار پُلان درخواست فوری ساماندهی و ایمن‌سازی هوتگ دارم و طی یک ماه آینده اقدامات خوبی انجام می‌شود و نباید دختران این سرزمین با غرق شدن در هوتگ فوت کنند و حتی بعد از آن کسی خود را مسئول نداند و شب هم راحت بخوابد.

او گفت: همه مردم و مسئولان بسیج شوند برای ایمن سازی و توسعه هوتگ و کسی بفکر تخریب هوتک نباشد، چون جز لاینفک این منطقه است.

فرماندار چابهار گفت: با مشارکت و همراهی قشر‌های مختلف مردم می‌توان توسعه و عمران و آبادانی شهر‌هایی نظیر پُلان را رقم زد لذا از همه درخواست دارم کمک کنند تا مبلمان شهری، امکانات رفاهی و ارائه خدمات شهری به نحو احسن انجام تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار