مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت:تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با بسیج کارمندان سپاه ثارالله امضا شد.

محمد سلیمانی در مراسم امضاتفاهم نامه همکاری با بسیج کارمندان گفت: در این تفاهم نامه شرکت توزیع برق شمال استان متعهد شد تا سمینار‌های آموزشی برای کارمندان و کارمندان بسیجی برگزار و از طرح‌های اجرایی برنامه ریزی شده پشتیبانی مالی، تخصصی و فنی کند.

به گفته او، اعزام کارشناسان مورد نیاز برای فرهنگ سازی در ادارات با درخواست سازمان بسیج کارمندان و رده‌های تابعه، تشکیل کارگروه تخصصی و فنی با حضور مدیران و کارشناسان برق بسیج کارمندان برای تعیین راهکار‌های اجرایی و عملیاتی و تعیین مشوق‌های لازم برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های بسیج کارمندی شهرستان‌ها و کارشناسان فعال هم از دیگر تعهدات شرکت برق در این تفاهم نامه ذکر شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان می‌گوید: سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان نیز متعهد شد با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در بسیج کارمندان برای اجرایی کردن موضوع تفاهم نامه از جمله ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی و مدیران مربوطه و فرماندهان بسیج کارمندان، ایجاد ساز و کار اجرایی برای پایش با هدف کاهش مصرف انرژی برق در پیک بار تابستان ۱۴۰۱ اقدام کند.

او می‌گوید: طبق مصوبه هیئت دولت کلیه ادارات و سازمان‌ها باید در تابستان طی ساعات اداری، ۳۰ درصد و پس از خاتمه کار، ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند.

سلیمانی گفت: شرکت‌های توزیع برق موظف شده‌اند که بر اجرای دقیق این مصوبه نظارت کنند تا شاهد صرفه‌جویی ادارات در مصرف برق باشیم لذا پایگاه‌های مقاومت بسیج در سازمان‌ها در قالب تفاهم نامه بسیج کارمندان با صنعت برق همکاری خواهند داشت.

او با تقدیر از عملکرد سازمان بسیج کارمندان استان در سال‌های گذشته گفت: ان شاالله امسال هم شاهد همکاری و فعالیت‌های موثر بسیج کارمندان در زمینه مدیریت مصرف انرژی برق باشیم.

به گفته او، شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به بیش از ۶۸۰هزار مشترک در شمال استان خدمت رسانی می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار