دومین جلسه برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان کوهبنان و مناطق شمالی شهرستان زرند برگزار شد.

حسن امیری دبیر یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های زرند و کوهبنان دراین نشست گفت: ادامه راه هدف و پیام شهدا از شاخص‌های مهم و اساسی یک یادواره خوب هستند.

به گفته امیری برای برگزاری بهتر یادواره نیاز به دبیرخانه، مدیریت‌های فرهنگی، پشتیبانی، رسانه و مالی داریم که مدیریت فرهنگی در تعیین نقسه راهبری و برگزاری تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی، تهیه دعوت نامه یادواره و سرکشی از خانواده شهدا، سامان دهی و راه اندازی نمایشگاه‌های فرهنگی، راه اندازی نمایشگاه‌های سبک زندگی اسلامی، سامان دهی ستاد‌های یادواره روستاها، سامان دهی جلسات کاربردی با شورا‌ها و پایگاه‌های مقاومت روستا‌ها، برگزاری جلسه با ائمه جمعه و فرمانده سپاه شهرستان‌های زرند و کوهبنان نقش مهمی دارد.

امیری گفت: مدیدیت پشتیبانی با قرارگاه سردار رشیدی بخش طغرالجرد است که آماده سازی زیر ساخت یادواره شهدا، سامان دهی موکب‌های پذیرایی، استقرار و سامان دهی تیم اورژانس در منطقه، سامان دهی تیم انتظامات مراسم  را بر عهده دارد.

او‌می گوید مدیریت مالی یادواره سامان دهی تیم جمع آوری نذورات و جذب بودجه را برعهده دارد.

دبیر ستاد یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: مدیریت رسانه سامان دهی، تهیه محتوا و عضویابی برای کانال و گروه یادواره، مستند سازی، تهیه و ارسال خبر به سایت‌ها و فضا‌های مجازی، هماهنگی و همکاری با مدیریت‌های ستاد یادواره را مد نظر دارد.

در ادامه حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: هدف از برگزاری یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیمودن راه آنان هست.

حجت‌الاسلام نجم الدینی می‌گوید: باید مدل‌های اخلاق، رفتار و گفتارمان همانند شهدا باشد لذا باید از طریق یادواره‌ها آرمان‌های انقلاب و شهدا به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال پیدا کند.

به‌گفته‌امام‌جمعه بخش طغرالجرد یکی از مصادیق جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری برگزاری یادواره شهداست لذا فیض بردن از منویات شهدا در یادواره‌ها باعث رشد و ترقی انسان می‌شود.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: دشمن امروز بدنبال ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی همچنین تحریف واقعیت هاست که یادواره شهدا مصونیت سازی جوانان در برابر توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان است.

به گفته حجت الاسلام نجم الدینی، باید تلاش کنیم که مقدمات حکومت مهدوی را با برگزاری یادواره‌ها، شرکت در نماز جمعه و جماعت را رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.