ماموران نیروی انتظامی چندین نفر از اراذل و اوباش را در شهر‌های آمل و چالوس دستگیر کردند.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری عده‌ای از اراذل و اوباش در خیابان هراز شهرستان آمل، دستگیری آنان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ و پاوا این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: این ۴ نفر اراذل و اوباش پس نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان قبل از حضور ماموران از محل درگیری فرار کردند، اما ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

به گفته سرهنگ داداش تبار در کمتر از یک ساعت متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

دستگیری مخلان نظم وامنیت عمومی در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی ایجاد یک درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی، ۲ نفر از مخلان امنیت که اقدام به چاقو کشی کردند، موضوع دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی بلافاصله در صحنه حاضر و دو نفر از اوباشی که با چاقو یک نفر را مورد ضرب و جرح قرار دادند و با قدرت نمایی موجب رعب و وحشت مردم در شهر شدند را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان چالوس متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند و مصدوم صحنه که از ناحیه بازو مجروح شد به بیمارستان انتقال یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.