فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری یک قاتل در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ خرمشهر با کار اطلاعاتی هویت یک قاتل را کمتر از ۶ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یکی از روستا‌های این شهرستان دستگیر کردند.

به گفته او این قاتل به دلیل اختلافات شخصی فردی را با چاقو در روستای شلمچه از توابع خرمشهر به کام مرگ کشانده بود.

سرهنگ سهرابی گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شهروندان خواست برای احقاق حق خود از دیگران به جای استفاده از خشونت به مراجع قضایی مراجعه کنند تا از اینگونه اتفاقات ناگوار رخ ندهد.

این مقام انتظامی گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و اگر افرادي بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را به خطر بياندازند پليس با آنان برخورد قانوني خواهد کرد.

دستگیری سارقان منزل

سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان با شناسایی هویت ۲ سارق حرفه‌ای منزل و هماهنگی با مقام قضائی، این متهمان را در مخفیگاه خود با انجام عملیات‌های غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

او گفت :در بازرسی از مخفیگاه این سارقان ۲ دستگاه کولر دوتکیه، یک دستگاه کولر پنجره ای، یک دستگاه هود، یک عدد پمپ آب و مقادیری اموال سرقتی کشف شد و پس از آن به ۲ فقره سرقت منزل و آرایشگاه در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شهروندان خواست افزون بر رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، موضوع را به سرعت با سامانه تلفنی ۱۱۰ فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.