رئیس کمیسیون ویژه آب اصفهان خطاب به رئیس جمهور گفت: همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید اهمیت داشته باشد.

 مجید نادرالاصلی گفت: درباره اصفهان وظیفه‌ای بر عهده نظام و انقلاب است که باید به آن توجه شود. آقای رئیس جمهور، همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در این سفر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما اهمیت داشته باشد.

او می گوید: طرح بن- بروجن را به هر شکل ممکن پیش بردند، طرح انتقال آب سولگان و ونک و سمیرم از ناحیه وزارت نیرو کلید خورد و فرونشست را همگان دیدیم که در قلب اصفهان حتمی است.

به گفته عضو شورای شهر اصفهان   مسئله مهاجرت به خصوص از کشور همسایه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان خسارت وارد می‌کند. مسئولان استان این موارد را مسائل کلیدی خود و اصفهان قلمداد کنند و در سفر رئیس جمهور به آن بپردازد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به همکاران خود در مدیریت شهری گفت: موضوعاتی مانند شفافیت، سوت زنی، الکترونیک سازی و.. مهم است اما بالغ بر ۱۰ ماه از دوره شورا و شهرداری می‌گذرد که متأسفانه اتفاق خاصی در اصفهان و مدیریت شهری و نگرانی‌های فرهنگی و اجتماعی و سالم‌سازی شهر و عدالت رخ نداده است. مجددا باید گفت راه امام شهیدان در شهر شهیدان در همه زوایای وجودی اصفهان باید درخشش داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.