مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: سال گذشته ۹۰۵ انشعاب غیر مجاز برق در بخش‌های مختلف در این شهرستان جمع آوری شد که در نهایت ۳۸۰ مورد آن منجر به خرید انشعاب شد.

عبدالرحمن مرادی گفت: در آستانه پیک تابستان سال جاری، با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از انشعابات برق بیش از هر زمان دیگری برخورد قانونی می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: در شهرستان مریوان بیش از ۸۳ هزار مشترک برق وجود دارد، از این تعداد مشترکان برق، تعداد ۷۱ هزار مربوط به مشترکان برق در بخش خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری اختصاص دارد.

او می گوید: سال گذشته در مجموع ۹۰۵ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان مریوان شناسایی و جمع آوری شد که از این تعداد ۳۸۰ مورد آن منجر به خرید انشعاب شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل‌تر ۲٫۷ درصد افزایش یافته است.

مرادی گفت: در مجموع سال گذشته بیش از ۴۰۰ کیلوگرم کابل از انواع مختلف در مریوان جمع آوری وبه انبار اسقاط تحویل داده شد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: با توجه به آغاز پیک تابستان و ضرورت اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق، این مدیریت در نظر دارد تا با تمام توان و بیش از گذشته در راستای جمع آوری انشعابات غیرمجاز و همچنین قطع برق مشترکان بدهکار گام بردارد.

مرادی در خصوص میزان جریمه مشترکینی که اقدام به استفاده از انرژی برق به صورت غیرمجاز کرده اند، گفتک با هماهنگی واحد حقوقی و پاسخگویی به شکایات، سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان جریمه از متخلفین بابت استفاده غیرمجاز و همچنین کشف رمز ارز‌های دیجیتال در این شهرستان اخذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.