مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون در طرح هادی، ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان تعیین طرح شده اند.

تنها گفت: بر اساس تکالیف قانونی بنیاد مسکن موظف است روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را تعیین طرح کند که تاکنون ۱۹۳ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز در خراسان جنوبی تعیین طرح شده اند تا دستگاه‌های خدمت رسان بتوانند به راحتی در این روستا‌ها خدمت رسانی کنند.

او گفت: طرح هادی طرحی ۱۰ ساله است و بعد از این مدت زمان، مجدداً بازنگری‌هایی صورت می‌گیرد که تاکنون ۱۶۷ روستا در استان بازنگری شده اند.

تنها گفت: تمام روستا‌های اطراف بیرجند بازنگری شده اند و اراضی مورد نیاز برای ساخت مسکن پیش بینی شده و نقشه‌ها در اختیار دهیاران و بخشداران قرار گرفته است تا از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی جلوگیری شود.

۱۷۴ روستای خراسان جنوبی در لیست برنامه آسفالت رایگان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح آسفالت رایگان از سال ۹۴ در استان رقم خورد که کل بودجه برای این امر از سال ۹۴ تا ۹۹، ۷۶ میلیارد تومان بوده است.

او گفت: از پارسال تاکنون برای آسفالت رایگان در روستا‌های استان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده ایم که با این اعتبار در حال انجام عملیات آسفالت رایگان در ۱۷۴ روستا هستیم.

تنها گفت: در حال پیگیری برای افزایش اعتبار تا رقم بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم تا بتوانیم تقریباً در ۲۰۰ روستا عملیات آسفالت رایگان را انجام دهیم.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار