بالاترین امتیاز بنچمارک AnTuTu برای یک گوشی با تراشه اسنپدراگون

براساس گزارش‌ها، یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک AnTuTu بالاترین امتیاز را بدست آورده است.

به تازگی شرکت کوالکام از تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، SD۸+G۱ یک تراشه پرچمدار است که نوید عملکرد ۱۰ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را می‌دهد. همچنین این تراشه توانسته در فهرست AnTuTu بالاترین امتیاز را کسب کند.

انتظار می‌رود، برخی از گوشی‌های هوشمند همچون ریلمی GT ۲، وان پلاس ۱۰، شیائومی ۱۲ اولترا، سامسونگ گلکسی Z Flip ۴ و Z Fold ۴، موتورولا Edge ۳۰ Ultra و ASUS ROG Phone ۶ دارای تراشه SD۸+G۱ باشند و در چند هفته آینده معرفی شوند.

تراشه کوالکام اسپندراگون ۸ پلاس نسل ۱ دارای یک هسته Kryo Prime با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo Gold با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز، چهار هسته Kryo Silver با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و گرافیک Adreno ۷۳۰ است. به گفته AnTuTu، امتیازات حافظه و UX اساساً با عملکرد فعلی ارائه شده توسط تراشه SD۸G۱ یکسان است. با این حال، امتیاز CPU و GPU بین ۲۰هزار  تا ۳۰ هزار امتیاز بهبود یافته است.

همچنین این تراشه توانسته در تست CPU امتیاز۲۶۶ هزارو ۵۲۴ ، در تست‌ GPU امتیاز ۴۶۸هزارو۸۴۶ ، حافظه ۱۹۴هزارو۹۸۷  ودر تست UX ۱۸۷هزارو ۸۰۴،  را بدست بیاورد.

امتیاز سنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

در حالی که SD۸G۱ یک تراشه خوب است، تلفن‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، در حین انجام بازی و چند کار، دمای آن ها بالا می رود و باتری بیشتری مصرف می‌کنند. انتظار می‌رود SD۸+G۱ که با فرآیند ۴m شرکت  TSMC ساخته شده ، گرمای کمتری تولید کند. طبق گفته کوالکام، راندمان انرژی کلی در مقایسه با SDG۸۱، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار