استاندار کرمانشاه از پیشنهاد ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی در استان کرمانشاه به دولت خبر داد.

بهمن امیری مقدم گفت: در راستای امید آفرینی در میان مردم و کمک به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان باید هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

به گفته امیری مقدم: در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه گفت: جلسات مستمر برای جمع بندی تعداد پروژه‌ها و میزان بودجه مورد نیاز همچنان ادامه دارد، تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی در استان را به دولت پیشنهاد داده ایم تا در سفر رئیس جمهور به تصویب برسد.

به گفته امیری مقدم: ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار منابع ارزی برای پروژه‌های اقتصادی در استان نیز به دولت پیشنهاد داده ایم.

امیری مقدم گفت: همچنین در حوزه عمرانی نیز ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه داریم و به دنبال این هستیم که میزان بودجه‌های بخش‌های مختلف را نیز افزایش دهیم.

استاندار کرمانشاه گفت: دولت در نهایت با هفت هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمانشاه موافقت می‌کرد، اما با تلاش و پیگیری این رقم را به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش دادیم و تلاش می‌کنیم این ارقام را بیشتر کنیم.
امیری مقدم مهمترین پروژه‌های استان که در سفر آتی رئیس جمهور مطرح می‌شود را پتروشیمی، پتروپالایش، توسعه راه آهن، توسعه شهرک‌های صنعتی، طرح‌های اشتغالزایی و گردشگری و سایر بخش‌ها دانست و گفت: در اجرای پروژه ها، مهمترین موضوع ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.