مسابقات رزمی ووینام انتخابی تیم استان کرمان که به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شده بود، با قهرمانی میزبان خاتمه یافت.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۱ تیم از شهرستان‌های استان و تیم منتخب استان کهکیلویه و بویراحمد به عنوان میهمان به میزبانی باشگاه ورزشی فولاد بافت در سالن نبی اعظم (ص) این شهرستان برگزار شد.

۲۰۰ فایتر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات، امام جمعه بافت، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مدیرعامل باشگاه فولاد، فرمانده ناحیه انتظامی و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.  

کریم‌زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، پیمان نصیری قهرمان سابق پارالمپیک و جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت نیز در هنگام برگزاری مسابقات در سالن برگزاری رقابت‌ها حاضر شدند.  

در پایان نتایج زیر حاصل شد:

استایل مبارزه:
مقام اول: تیم فولاد بافت
مقام دوم: تیم سیرجان
مقام سوم: تیم مس سرچشمه  

استایل فرم‌ها و سلاح سرد (بزرگسالان)
انفرادی:
تنها تیم شرکت کننده فولاد بافت
گروهی:
تنها تیم شرکت کننده فولاد بافت  

استایل دفاع شخصی و هنر‌های فردی:
در گروه سنی نوجوانان تنها تیم شرکت کننده شهرستان انار
در گروه سنی نونهالان تنها تیم شرکت کننده سرچشمه رفسنجان

در مجموع تیمی شهرستان بافت بر سکوی نخست ایستاد و شهرستان‌های سیرجان و سرچشمه رفسنجان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز بازوبند‌های طلایی و مدال‌ مسابقات ووینام انتخابی تیم استان به دست کریم زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به برگزیدگان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار