رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، ایمان و اعتقاد درونی کارکنان است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی ونظامی منجربه شهادت و حماسه می شود.

حجت‌الاسلام محمد حسنی امروز از مرکز آموزش هوانیروز ارتش در اصفهان بازدید کرد و در ادامه در مراسمی در جمع خلبانان، کارکنان فنی و دانشجویان این پایگاه سخنرانی کرد.

او در این جلسه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، مؤلفه‌های مهم و مؤثر در خلق این حماسه را تشریح کرد.

حجت الاسلام حسنی با مورد توجه قرار دادن اصول قانون اساسی درباره وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر و شایستگی ارتش در این است که در هر شرایطی، آماده دفاع همه‌جانبه از حریم ایران اسلامی باشد و هرگز غافلگیر نشود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ذکر مثال‌هایی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام گفت: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش است و این باورمندی و اعتقاد است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.