مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از جان باختن ۴۷ نفر و مصدومیت بیش از ۹۰۰ نفر در حوادث ترافیکی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.

سلیم خانی با اشاره به فوت ۴۷ نفر در حوادث ترافیکی استان در فروردین ماه امسال، گفت : از این تعداد ۳۱ نفر مرد و ۱۶ نفر زن بوده اند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه این آمار متاسفانه نسبت به مدت مشابه پارسال رشد چشمگیری داشته و ۳۱ نفر به تعداد فوتی‌های فروردین ماه امسال اضافه شده است.

از مجموع فوتی ها، ۱۳ فوتی مربوط به تصادفات درون شهری و ۲۴ فوتی هم مربوط به تصادفات برون شهری است و مابقی هم در موارد غیرترافیکی و موارد خاص دسته بندی می‌شوند، از جمله افرادی که بطور مثال در جاده‌های خارج از حریم راه و محدوده تعیین شده و یا در محوطه پارکینگ یا هر جای دیگر با برخورد خودرو فوت کرده اند.

بیشتر قربانیان تصادفات استان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده اند، این امر نشان می‌دهد که اگر استفاده از کمربند ایمنی جدی گرفته شود، تا حد زیادی می‌تواند از صدمه یا فوت افراد در تصادفات پیشگیری کند.

آمار بالای فوتی‌های تصادفات برون شهری نشان می‌دهد که سرعت بالا نقش مهمی در افزایش قربانیان تصادفات دارد و اگر افراد با سرعت مطئنه رانندگی کنند قطعا خسارات و فوتی‌ها کمتر خواهد بود.

تعداد مصدومین تصادفات در فروردین ماه ۹۱۲ نفر است از این تعداد ۵۶۹ نفر مرد و ۳۱۶ نفر زن هستند.

تعداد مصدومان نسبت به مدت مشابه پارسال با مصدومیت ۶۹۰ نفر، افزایش حدود ۳۰ درصدی داشته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.