مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان گفت: در بحث اشتغال با توجه به درخواست‌های زیاد اعتبار ویژه‌ای برای مددجویان ایذه در نظر خواهیم گرفت.

جمال شیبه گفت: با تدبیر نماینده، ولی فقیه با افتخار در کنار مردم شهرستان ایذه بودیم و تلاش خواهیم کرد تمام خواسته‌های مردم را در کمترین زمان بررسی و رسیدگی کنیم و همچنین هر خانواده‌ای شرایط حمایت امداد را داشته باشد به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

او می‌گوید: بخشی از خواسته‌های مردم با توجه به گرم شدن هوا حول محور نداشتن لوازم سرمایشی بود که سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد و ۲۷۰۰ دستگاه کولر بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد همچنین امسال با توجه به درخواست‌های زیاد مردم در این خصوص سهمیه‌ای برای مردم شهرستان ایذه اختصاص خواهیم داد.

شیبه گفت: اشتغال، مشکلات درمانی، مسکن مددجویان بخش عمده‌ای از درخواست‌های مردم بود و در بحث اشتغال با توجه به درخواست‌هایی که امروز مشاهده کردیم اعتبار ویژه‌ای برای مددجویان ایذه در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان گفت: سال گذشته کمیته امداد خوزستان ۵۵۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان بین مددجویان توزیع کرد امسال نیز اطلاعات اولیه را جمع آوری کردیم و در حال پیگیری هستیم و این قول داده می‌شود قبل از پایان سال پشت نوبت جهیزیه را صفر کنیم.

به گفته این مقام مسئول در استان خوزستان ۳۰۰ هزار نفر به تعبیری ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) هستند که اولویت ما این است این خانواده‌ها به توانمند سازی اقتصادی برسند و به مرور بی نیاز از خدمات امداد شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.