شهردار منطقه هفت گفت: عملیات احداث فاز سوم منظر فضای سبز بزرگراه خلیج فارس در ورودی شرق شیراز تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

اکبری گفت: منظر فضای سبز بزرگراه خلیج فارس در ۳ فاز در حال احداث است که فاز اول در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده است و فاز ۲ نیز عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و فاز سوم با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا اواخر شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: فاز دوم با ۷ هزار متر مربع و فاز سوم با ۲۰ هزار متر مربع امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و با توجه به اینکه بزرگراه خلیج فارس یکی از ورودی‌های شهر شیراز است زیبا سازی و ساماندهی آن در دستور قرار گرفته است و با برنامه ریزی‌های انجام گرفته در حاشیه این بزرگراه در سه فاز اقدام به احداث منظر فضای سبز شده است.

شهردار منطقه هفت گفت: برای احداث این پارک عملیات عمرانی از جمله خاکبرداری، خاکریزی، احداث آبنما،  مسیر پیاده روی بتنی با لبه‌های سنگی، جانمایی پایه‌های چراغ برق  و نصب آلاچیق انجام شده و تعدادی از این اقدامات تا پایان شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

اکبری گفت: برای کاشت گونه‌های گیاهی در این پارک از درختان و گونه‌های سازگار با محیط نظیر زیتون تلخ، سروناز، درختچه‌های ارغوان، گیاهان مخصوص آبنما، گل‌های رز و گل‌های فصلی و چمن کاری انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.