سرپرست تیم فوتبال تراکتور و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی  به خاطر سنگ پرانی تماشاگران تراکتور از سوی داور مسابقه نیمه تمام ماند. کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس با یکدیگر لفظی پیدا کردند.

 کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس گفت: حرکات بازیکنان پرسپولیس و پرتاب سنگ به سمت هواداران در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. این مسائل باعث شد که تماشاگران تحریک شوند و اتفاقات بدی رقم بخورد. ترابی با حرکت دست باعث شد که هواداران ما تحریک شوند و  او سنگی برداشت و به پای عبداله ناصری بازیکن ما زد و او مصدوم شد. عالیشاه هم با آن پرتاب سنگ‌هایی که داشت باید قهرمان المپیک شود.


بیشتر بخوانید


محمودی گفت: نیروی انتظامی و یگان ویژه مسئولیت امنیت ورزشگاه را دارند. ۶۶ هزار نفر گنجایش دارد که ۳۰ هزار بلیت فروشی صورت گرفته است. ناظر بازی باید درباره نفرات اضافی در استادیوم پاسخگو باشد. من فکر می‌کنم که  ۴۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس  گفت: آقای محمودی حقایق را وارونه جلوه می‌دهد و جای شاکی و متشاکی را عوض کرده اند. او  فرافکنی می‌کند و بهتر است رفتار خودشان و تماشاگرانی که مشکلاتی را به وجود آورند اصلاح کنند. امنیت بازیکنان و کادر فنی ما در خطر بوده و باشگاه تراکتور اتفاقات رخ داده را به بازیکنان ما ارتباط می‌دهد. عالیشاه و ترابی سنگ را از زمین برداشتند و به بیرون پرت کردند.  

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار  است بعد از ارائه گزارش اتفاقات رخ داده  از سوی داور مسابقه و ناظر بازی درباره این دیدار رای نهایی را صادر کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
همه این آدمها که واقعیت به این بزرگی رو تکذیب میکنن و سرپوش میذارن روی این همه وحشی گری و شعارهای ضد ایرانی،، جاسوس اسرائیل هستند،، الان باکو شده لانه جاسوسی صهیونیست ها و شما که دفاع میکنید از آوردن پرچم کشورهای دشمن ایران،،پیاده نظام رژیم صهیونسیتی هستید،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
به‌سرپرست‌تراکتوربگین‌مگراونجاچاله‌میدون‌بودکه‌ترابی‌وعالیشاه‌ازروزمین‌سنگ‌برداشتن‌،اون‌سنگهاروکی‌وارداستادیوم‌کرده‌بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجب رویی دارین مسئولین مملکت کاش به با جا این رو یکم حس مسئولیت پذیری و عقل داشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخاطر اینکه دیدن ، دومی رو هم از دست میدن ، دست به این کارهای کثیف ردن!!! منفورترین تیم جعلپولیسه.. تو این سالها بابامسعود بوده ، براشون امتیاز جمع میکرد ، چون امسال کسی رو نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقا!!!! این همه آشوب و سنگ پرانی در زمین تراکتور ، زمانی شروع شده که سپاهان برنده شهرخودرو شده ، و دومی رو هم از دست داده بودن ، دیدن که بازیشون گره خورده ، و به تیم تبریزی نمی تونن گل بزنن ، برای همین چند تا از تماشاچیان پرسپولیس با همدستی کاپیتان بی اخلاقشون ( امید عالیشاه ) جو رو برهم زدنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
خودت هم خیلی خوب میدونی داری حرف های فوق العاده بی ربط و بی پایه و اساسی می زنی که دوزار هم هیچ جایی خریدار نداره !تعصبات خشک و بی ربط و بی معنی تون و حسادت و بخل شماها و امثال جناب عالی اونقدر از حد گذشته که خیال کردی می شه با این جوسازی ها و چشم روی حقایق بستن می شه به اهداف پوچ و بی اساس رسید! فقط بایستی گفت متاسفم! همه چیز از دقایق اولیه بازی و حتی قبل از شروع بازی برای چشمان حقیقت بین واضح و روشنه! گن کاری به تماشاگران واقعی و با معرفت و خونگرم تبریزی ندارم و حسابشون سواست! ولی یه سری از تماشاگر نماها و افراد خاص و بانیان خاصی اومده بودند فقط برای اغتشاش و جنگ و جلب توجه و برهم زدن امنیت بازی و استادیوم! اینو همه دیدند و برای همه هم مشخصه! از دقیقه اول بازی هیچ کس بازی ندید چونکه جوسازی و فحاشی و سنگ پرانی اونقدر فجیح و زننده بود که نه تنها بازیکنان پرسپولیس تمرکزی برای انجام بازی و برنامه های تاکتیکی نداشتند بلکه خود تیم تراکتور هم هیچ تمرکزی برای انجام بازی رو نداشت!!! و فکر کنم خیلی واضح و روشن باشه که برگزاری با برنامه و از جمله ایجاد نظم و امنیت کلیه بازیکنان از جمله تیم میزبان برعهده چه کسی و چه کسانی هست! ما هم بهتره قبل از جوسازی و به سخره گرفتن هرچیزی یه مقدار واقع بین و جدی باشیم و یا حداقل به این مهم فکر کنیم که اگر جلوی این نوع حرکات زشت و زننده و منسوخ گرفته نشه ممکنه که چه فجایع اسفبارتری برای دیگر تيم هاي میزبان در آینده به بار خواهد آورد! جمع آوری سنگها و بطری ها و میخ های موجود در استادیوم پس از بازی خیلی از حقایق را روشن خواهد کرد! من این سؤال هنوزم تو ذهنم هست که این همه اشیای خطرناک و ممنوعه چطور با وجود اون همه گیت های بازرسی قبل از ورود وارد استادیوم شده؟!!! لابد بازیکنان پرسپولیس یا تراکتور با خودشون وارد زمین کرده بودند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجای دنیا یه بازیکن سمت هوادارای عصبی تیم رقیب سنگ پرت میکنه و باعث بدتر شدن جو میشه؟! الان انگلیس بود پدرشو در اورده بودن ولی چون ایرانه و بازیکن پرسپولیس خیالش راحته که مصونیت داره! کاپیتالاسیون لیگ برتر!
آخرین اخبار