برترین‌های مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور معرفی شدند.

به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت تیراندازی فارس و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز در دو کلاس ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر در میدان تیراکبرآباد شیراز برگزار شد.

این مسابقات در دو کلاس ۴۰۰ متر با دوربین و ۲۰۰ متر و با حضور بی سابقه بیش از ۱۷۰ وزشکار دارای سلاح‌های مجوزدار از سراسر کشور برگزار شد.

مسعود مهدی زاده سرپرست هیئت تیراندازی فارس گفت: برای اولین بار در استان فارس این مسابقات در سطح کشور از استاندارد و سطح بالایی برخوردار بود.

او به آمار بالای سلاح مجوزدار موجود در استان فارس که بیانگر علاقه و پتانسیل موجود در استان در این رشته ورزشی است، گفت: این اولین قدم در دوره مدیریت جدید هیئت تیراندازی برای اعتلای این رشته است.

به گفته مهدی‌زاده، با به کارگیری همه دلسوزان و کمک مسئولان استان برای بازپس گیری جایگاه تیراندازی فارس در سطح اول کشور در همه ماده‌های این رشته ورزشی تلاش کند.

او ضمن تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای برگزاری این مسابقات که در سطح استان بی نظیر و در سطح کشور تقریبا کم نظیر است، همکاری قابل ستایش و تلاش شبانه روزی یگان‌های مختلف ارتش تحت فرمان امیر سرتیپ رضایی و اعضای کمیته‌های مختلف هیئت تیراندازی فارس باعث رقم خوردن اتفاقی مهم در بخش همگانی این رشته مورد تاکید شد.

مراسم اختتامیه کلاس ۴۰۰ متر با حضور امیرسرتیپ دوم رضایی برگزار شد که او  لزوم توجه ویژه به ورزش تیراندازی تاکید و جهت همکاری و حمایت از این رشته در آینده قول مساعد داد.

در کلاس ۴۰۰ متر که بصورت فینال برگزار شد:
علی حلاوی از تیم اراک مقام اول
مهدی مددی از اراک مقام دوم
سید حسن دهقان منشادی از یزد مقام سوم
فریده مرادی میرشکاری ازهرمزگان مقام چهارم
بهنام ملائی ازاهوازمقام پنجم را بدست آوردند که به برندگان جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد. همچنین از نفرات پنجم تا دهم با اهدای جوایز غیر نقدی تجلیل شد.

در رده بندی تیمی نیز در کلاس ۴۰۰ متر تیم قم مقام اول، تیم اراک مقام دوم و تیم هرمزگان به مقام سوم دست یافتند.

در کلاس ۲۰۰ نیز:
محسن رفعتی از زرین دشت مقام اول
حسن صیاد ازقم مقام دوم
سید مصطفی موسوی کفراج از قم مقام سوم
فرشید سعادتمند ازقم مقام چهارم

مهدی اکرمی از بنارویه لارستان مقام پنجم را بدست آورد ند که به برندگان جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد همچنین از نفرات پنجم تا دهم با اهدای جوایز غیرنقدی تجلیل شد.

در رده بندی تیمی ماده ۲۰۰ متر:
تیم شهید مدافع حرم هاشمی نژاد قم مقام اول
تیم پارسه (جنوب فارس) مقام دوم
تیم الف فداغ مقام سوم را کسب کردند.

همچنین چهار تیرانداز بانوی شرکت کننده در این رقابت‌ها و محمد رستمی نوجوان تیرانداز اهل فداغ لارستان نیز توسط کمیته برگزاری مسابقات با اهدای هدایایی مورد تشویق قرار گرفتند.

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

قم، قهرمان مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار