حجت الاسلام آقا ملایی گفت: با توجه به اینکه دولت جراحی اقتصادی را شروع کرده است، باید ابتدا سریعا اقدامات پیشگیرانه و سپس فرهنگ سازی در جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام رضا آقا ملایی در خطبه های نماز جمعه این هفته فهرج گفت: خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی و ترس از خدا دعوت می کنم. دنیا محل گذر است  فریب این دنیا را نخورید و از آخرت خود غافل نشوید و  قدر این عبادات الهی را بدانید و خودتان را در مسیر وزش رحمت الهی قرار دهید. 

او می گوید: دولت جراحی اقتصادی را  شروع کرده و با توجه به اینکه دولت دارد جراحی اقتصادی انجام می‌دهد، باید هر چه سریع تر ابتدا اقدامات پیشگیرانه و سپس فرهنگ سازی در جامعه  برای اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد تا در آینده کشور با چالش‌های اجتماعی و امنیتی مواجه نشود. 

خطیب جمعه فهرج گفت: فتح خرمشهر، یک عملیاتی بود که با سختی و برنامه ریزی انجام شد و خرمشهر را خدا آزاد کرد و  استکبار جهانی بداند همان گونه که ما با دست خالی خرمشهر را پس گرفتیم، همان گونه که در ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم، همان گونه که شاه ملعون را به زباله دان تاریخ انداختیم و  همان گونه که در لبنان، سوریه، غزه، عراق، افغانستان، پاکستان، کشمیر، یمن محور مقاومت در حال پیش روی است  به فضل الهی به زودی این زمین به دست منجی عالم بشریت از دست مستکبران جهان  آزاد خواهد شد. 

او در بخش دیگری از سخنان خود می گوید: کاهش نرخ باروری در ایران، طی ۳۰ سال گذشته حیرت انگیز و  تا معادل ۷۰ درصد بوده است و این از سریع ترین و چشمگیرترین آمار‌های کاهش باروی در تاریخ بشر بوده  است و ما داریم به مرز فاجعه نزدیک می‌شویم، مسئله جمعیت یک مسئله هولناک است و از این طریق دارند کشور و اسلام را تهدید می‌کنند. 

حجت الاسلام آقا ملایی به مناسب هفته بسیج عشایری از حضور عشایر غیور در نماز جمعه  قدردانی کرد. 

او  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روزی که وارد فهرج شدم قرار بود دانشگاه فهرج با دانشگاه ریگان تجمیع شود و دانشگاه فهرج جمع شود و فرآیند تعطیلی دانشگاه فهرج آغاز شده بود و  قرار بود زمین‌های آن هم به مسکن و شهرسازی داده شود. 

امام جمعه فهرج می گوید: طبق نامه نگاری با نماینده مجلس و صحبت با استاندار وقت و مسئولان دانشگاه، مخالفت خودم را با بسته شدن این دانشگاه اعلام کردم که وزارت علوم قبول کرده که دانشگاه فهرج استثناء تعطیل نشود، چون در کل کشور تعدادی از دانشگاه‌های پیام نور در حال تعطیلی هستند.

او گفت: مسکن و  شهرسازی سند تک برگ زمین‌های دانشگاه را تحویل دهد تا موضوع روشن شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار