صدور ۱۵ فقره گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در استان همدان

مدیرکل استاندارد همدان گفت: برای افزایش بهره وری و کاهش آلودگی‌های زیستی افزایش بهره وری و کاهش آلودگی‌های زیستی ۱۵ فقره گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در استان صادر شد.

محمّد مددی گفت: محدودیت منابع فسیلی، رشد بالای مصرف سالانه انرژی در ایران، عدم کارایی فنی و اقتصادی مصرف انرژی و هدر رفت انرژی در فرآیند‌های مصرف و مشکلات فزاینده زیست محیطی ناشی از آن، ضرورت مدیریت مصرف انرژی و بالا بردن بازده و بهره وری را بیش از پیش آشکار ساخته است.

او افزود: یکی از تکالیف قانونی سازمان ملّی استاندارد ایران مطابق با قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی مصوب بازرسی و صدور گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی از صنایع انرژی بر می‌باشد که در این راستا سهم سه و نیم درصدی از بهره وری و رشد اقتصادی کشور را شامل می‌شود.

مدیر کل استاندارد همدان گفت: در این راستا اداره کل استاندارد استان همدان در سال ۱۴۰۰ بعد از بازرسی‌های فنی و پایش صنایع انرژی بر استان بر حسب قوانین و مقررات ۱۵ فقره گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی صادر کرده است.

مددی از واحد‌های انرژی بر در استان خواست نسبت به رعایت استاندارد‌های معیار مصرف انرژی اقدام کرده تا سهم خود را در افزایش بهره وری و کاهش آلودگی‌های زیستی ایفا نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.