مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام از کشاورزان خوزستان الان ۱۶ روز است حدود هزار تن گندم درو کردم و تحویل اداره غله دادم، ولی متاسفانه هیچ پولی به ما ندادند. لطفا پیگیری کنید.


با اینکه تو قانون جوانی جمعیت گفته حتی اگر مادران طی دو سال اخیر خودرو گرفته باشند باید خودروی جدید به آن‌ها تخصیص داده شود، ولی در سامانه امکان خرید تا ۴۸ ماه وجود ندارد.


سلام وخسته نباشید ۲ دستگاه یخچال دوقلوی ال جی خریداری کردم، ولی متاسفانه تقلبی است. شکایت کردم، ولی هیچ کس پاسخگو نیست خواهشاً پیگیری کنید.


با سلام و احترام با توجه به صدور بخشنامه مشترک سازمان‌های اداری استخدامی و برنامه بودجه کشور تبدیل وضعیت ایثارگران به استحضار می‌رساند پس از گذشت یک سال و از ابلاغ بخشنامه مذکور متأسفانه ازجانب سازمان راهداری هیچ اقدامی برای نیرو‌های حجمی صورت نگرفته از شما تقاضا داریم در این خصوص پیگیری و گزارشی تهیه کنید.


سلام چرا باتوجه به اینکه دو ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته هنوز احکام جدید بازنشستگان کشوری صادر نشده است.


با سلام ما ساکنان شهرک اشکانیه رباط کریم تهران هستیم که با وجود تقریبا ۷۰۰ خانوار فاقد امکاناتی از قبیل مدرسه و مسجد است. لطفا گزارشی از این شهرک تهیه کنید و به اطلاع شهردار محترم رباط کریم برسانید تا نسبت به رفع مشکلات این شهرک اقدام کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار