رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دستگاه قضایی زنجان با محتکران قاطعانه برخورد می کند.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی به ضابطان عام و خاص ۲۴ ساعت فرصت داد تا نسبت به ارائه گزارش جامع و صورت‌جلسه به دادسرای زنجان مبنی بر احتکار کالا در انبار‌ها اقدام کنند.

او گفت: دادسرای عمومی و انقلاب با نظارت دادستان مرکز استان بلافاصله بعد از دریافت گزارش با فوریت رسیدگی و با مرتکبان احتکار برخورد قانونی و قاطع کند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان زنجان اجرای دقیق برنامه‌ها و سیاست‌های کلی قوه قضائیه با رعایت زمان‌بندی در دستگاه قضایی استان یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی گفت: دستگاه قضایی در اجرای قانون و برنامه‌های اصلاح اقتصادی دولت را حمایت و پشتیبانی می‌کند.

او می گوید: اجرای طرح اصلاح اقتصادی نیازمند اهتمام همه دستگاه‌ها و همکاری مردم است که با این کار جلوی موج‌سواری‌ها و سوء‌استفاده‌کنندگان از وضعیت موجود در جامعه گرفته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برخورد بدون اغماض قضایی با زیاده‌خواهان و برهم‌زنندگان آرامش جامعه با ایجاد اخلال در بازار در دستور کار قرار دارد و ورود قاطع دادستان‌ها، تعزیرات حکومتی، اداره بازرسی و ضابطان امری ضروری است.

او گفت: طبق گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نبود برخی کالا‌ها در بازار، دلیل بر تولید نشدن آن محصول نیست، بلکه عدم توزیع از سوی تولیدکنندگان و نبود نظارت از سوی دستگاه‌های نظارتی است.

حجت الاسلام صادقی می گوید: به دادستان‌های استان دستور داده شده با احتکارکنندگان کالا و عرضه نکردن به بازار برخورد جدی کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: یک متخلف که در یکی از کارخانه‌های تولیدکننده آرد در زنجان اقدام به مخلوط کردن پسماند بوجاری گندم با آرد می‌کرد، دستگیر شد.

او گفت: این اقدام فرد متخلف یک نوع تهدید برای سلامتی و بهداشت عمومی بود که با تشکیل پرونده برای فرد خاطی اعمال قانون خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.