بسیج شهرستان زرندیه کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان دایرکرده است.

با توجه به روزهای پایانی سال تحصیلی، فصل امتحانات و نیاز دانش آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال، به همت معلمان بسیجی جهادگر در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرندیه کلاس های تقویتی و جبرانی دایر شده است.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه شهرستان زرندیه جزئیات این خبر را به صورت زیر تشریح کرد.

با توجه به شرایط کرونایی مدارس و برگزاری بیشتر زمان کلاس های مدارس به صورت غیرحضوری ، نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی احساس شد.

در همین راستا پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با دعوت از اساتید و مربیان و دبیران جهادی برای کمک به دانش‌آموزان جهت کسب نمرات بهتر و عملکرد مناسب در امتحانات ، تلاش های خود را آغاز کردند و کلاس‌های تقویتی دایر شد

کلاس های کمک آموزشی در کلیه دروس ابتدایی و دروس ریاضی، زبان، عربی، قرآن، ادبیات فارسی و... در مقاطع اول و دوم راهنمایی (راهنمایی و متوسطه نظام قدیم) از جمله کلاس های آموزشی دایر شده است.

در حال حاضرکلاسهای تقویتی جهاد تدریس برای دانش آموزان در بیش از 15 پایگاه مقاومت خواهر و برادر شهرستان در حال برگزاری است و تا پایان سال تحصیلی و امتحانات پیش رو ادامه خواهد داشت.

به امید روزی که هیچ استعدادی در کشور به خاطر مشکلات مالی و دسترسی نداشتن به امکانات مناسب از دست نرفته و به دلیل فقر مالی از تحصیل و آموزش باز نماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.