همزمان با سراسر کشور و با دستور رئیس جمهور، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر جدید بهارستان، مجلسی و فولادشهر استان اصفهان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای عالی مسکن، فرمان آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی تولید مسکن از سوی رئیس جمهور صادر شد، که از این میزان بیش از ۲۴ هزار واحد مربوط به شهر‌های جدید استان اصفهان بود.

علیرضا قاری قرآن می‌گوید مطابق با برنامه، این واحد‌های مسکونی در شهر جدید بهارستان به تعداد شش هزار و ۶۵۶ واحد، در شهر جدید فولادشهر به تعداد ۱۴ هزار و ۷۵۰ واحد و در شهر جدید مجلسی به تعداد دو هزار و ۸۷۲ واحد احداث می‌شوند.

مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحد‌ها بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار، که مراسم نمادین آغاز این طرح در استان اصفهان در شهر جدید بهارستان و شهر جدید فولادشهر تشکیل شد.

اوبا اشاره به ثبت‌نام ۴۱۹ هزار و ۳۶۸نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان گفت: تا کنون ۱۴۲ هزار و ۵۶۸ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام سهمیه چهار ساله استان در طرح نهضت ملی مسکن که ۲۰۳ هزار واحد است، گفت: بیشترین ثبت‌نام برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در سه شهر بهارستان، شاهین شهر و فولادشهر بوده است.

قاری قرآن می‌گوید در بعضی از شهر‌های استان عملیات اجرایی شروع و فونداسیون، اسکلت و سقف در حال اجرا است، همچنین میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در سطح استان حدود ۱۶ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.