منابع خبری از زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در نزدیکی دانشگاه تمپل در شهر فیلادلفیا آمریکا خبر دادند.

به گزارش‌ای بی سی نیوز، در این تیراندازی ۲۰ گلوله شلیک شد که بر اثر آن ۵ نفر از جمله سه مرد و دو زن زخمی شدند.

شاهدان می‌گویند این حادثه درست قبل از ساعت ۸ شب در بلوک ۱۵۰۰ خیابان بوویر شمالی فقط چند بلوک دورتر از محوطه دانشگاه تمپل در شهر فیلادلفیا اتفاق افتاد.

پلیس می‌گوید یک مرد ۲۸ ساله ۱۴ گلوله خورده و در شرایط بسیار وخیمی در یک بیمارستان  به سر می‌برد. مردی دیگر ۵۹ ساله است و با یک گلوله از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حال وی نیز وخیم است. هفت گلوله هم به یک زن ۲۰ ساله شلیک شده است. دو  زن تیرخورده دیگر ۲۱ ساله و  ۱۹ ساله هستند که حالشان خوب است.

پلیس دو مظنون را که در حال فرار از صحنه جرم بودند دستگیر کرد و یک اسلحه کشف شد.

جان واکر، رئیس پلیس فیلادلفیا  از مردم خواست تا مجرمان را معرفی کنند. واکر گفت: اینطور نیست که این افراد اهل این محله نباشند. مردم می‌دانند این افراد چه کسانی هستند و می‌دانند چه کسی مسئول این کار است.

سخنگوی دانشگاه تمپل می‌گوید به نظر نمی‌رسد دانشجویی در میان افراد تیرخورده باشد. هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث تیراندازی شده است.

سه روز پیش بود که شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان گزارش داد، در تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا یک نفر کشته شد. در خبری دیگر به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ای بی سی، در تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر هیوستون در ایالت تگزاس در آمریکا دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار