حضور بیش از ۵۰۰ ایده و استارت‌آپ یزدی در رویداد گام دوم انقلاب

رئیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: راه اندازی کسب و کار‌های موفق و رفع نیاز صنعت و جامعه از اهداف استارت‌آپ‌ها است.

 

محمدرضا جناب‌زاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد، اما در طول دوران خود مورد بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌های فراوانی قرارگرفته که اگر به این دانشگاه نیز به‌ عنوان یکی از ثمرات پربرکت انقلاب نگاه می‌شد، جایگاه و شرایطی بسیار فراتر و بهتر از وضعیت فعلی خود داشت.

او می گوید: دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه، حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های شناسایی شده در رویداد‌های برگزار شده و توسعه سرا‌های نوآوری و مراکز رشد از یک طرف و پیگیری کسب مجوز‌های حمایتی مشابه پارک‌های علم و فناوری از طرف دیگر، می‌تواند تا حد قابل قبولی به اهداف خود در رویداد دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب دست یابد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد گفت : رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری ۱۹ استارت‌آپ و ایده آرا در استان یزد پذیرای بیش از ۵۰۰ ایده و استارت‌آپ بوده و بیش از ۷۰ تن از اساتید و متخصصان امر در این رویداد‌ها وظیفه اجرا، مشاوره و راهنمایی و داوری را بر عهده داشتند.

به گفته او جذب و پذیرش هسته‌های فناور و استارت‌آپ‌های شرکت کننده در رویداد در سرا‌های نوآوری و مراکز رشد و انجام حمایت‌های لازم از آن‌ها و توانمندسازی دانشجویان و اساتید برای راه اندازی کسب و کار‌های موفق و رفع نیاز صنعت و جامعه از اهداف عالیه این رویداد است.

جناب‌زاده گفت: باید به استارت‌آپ‌ها، سرا‌های نوآوری و مراکز رشد دانشگاه به‌ عنوان یک فرصت شغلی نگاه کرده و آنها برای مشاوره و راهنمایی و توانمدسازی برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق آمادگی لازم را دارند. البته ممارست و پیگیری و اعتقاد ایده پردازان به ایده خود عامل اصلی در شروع کار آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار