رانندگان از نبود مجتمع خدمات رفاهی در حوالی دیگ رستم در محور دیهوک – راور گله دارند.

چند سالی است که صحبت‌هایی درباره احداث مجتمع خدمات بین راهی در این محل به گوش می‌رسد، اما گویا هنوز تکمیل نشده است.

به گفته مردم تنها یک مجموعه رستوران در این نقطه قرار دارد که آن هم جوابگوی نیاز مسافرین نیست.

برای پیگیری این موضوع با قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

مجتمع نمازخانه تا یک ماه دیگر تکمیل می شود

قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: مجموعه رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی دیگ رستم در زمانی که جزو حوزه استحفاظی استان کرمان بوده احداث شده است و از سال ۱۳۸۵ به خراسان جنوبی واگذار شده است.

او گفت: این مجموعه زیرنظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیست و نمی‌توانیم اقدامی در چارچوب قوانین ابلاغی انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


قاسمی گفت: با این وجود به سرمایه گذار این مجتمع اعلام شده است که راهداری خراسان جنوبی می‌تواند در چارچوب ضوابط ابلاغی، نسبت به صدور مجوز مجتمع خدمات رفاهی اقدام کند، اما از سوی سرمایه گذار اقدامی صورت نگرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بنابراین نمی‌توان این مجموعه را یک مجتمع خدمات بین راهی تلقی کرد.

او گفت: نمازخانه‌ای بین راهی شامل وضوخانه، نمازخانه و غرفه فروشگاهی به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در روبه روی این مجتمع احداث شده است که تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد و کاربران جاده‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.