مسئولان محلی طالبان در غور اعلام کردند ۳۳۵ تن بعد از آزمون در چوکات ریاست آموزش و پرورش این ولایت استخدام می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش غور گفت: آزمون کنکور پست های معلمین و مامورین خدمات ملکی در چوکات شریعت اسلامی و قانون خدمات ملکی به گونه ای شفاف و عادلانه برگزار خواهد شد.

محفوظ گفت: کسانی که واجد شرایط باشند، می‌توانند فورم های شرکت در آزمون بست های ۵ و ۶ معلمین و مامورین خدمات ملکی را اخذ نموده و در امتحانی که برگزار می شود اشتراک کنند.

رئیس اصلاحات اداری و خدمات ملکی نیز برگزاری آزمون کنکور را بهترین گزینه برای استخدام افراد شایسته عنوان کرده گفت: این برنامه درسراسر کشور از سوی این اداره برگزار خواهد شد. 

متوکل گفت: تمام پست های خالی ادارات دولتی غور را با مرکز در میان گذاشته که به همین منطور از سوی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان به اعلان گذاشته شده اند.

متقاضیان پست های معلمین و مامورین خدمات ملکی نیز از آغاز این روند استقبال کرده می گویند پروسه کنکور یک روند شفاف و عادلانه است که همه میتوانند بر اساس لیاقت و شایستگی در پست های مورد علاقه شان استخدام شوند.

یک تن از اشتراک کنندگان گفت: نزدیک به 2 سال است که پس از فراغت از دانشگاه در بیکاری به سر می برم، اکنون که این فرصت برایم مهیا شده، خرسندم و از آن برای بهترشدن آینده ای شغلی ام استفاده خواهم کرد.

قرار است آزمون کنکور پست های ۵ و ۶ معلمین و مامورین ریاست آموزش و پرورش این ولایت به زود ترین فرصت برگزار گردد.

روند توزیع فورم های آزمون معلمین و مامورین در غور آغاز شد + تصاویر

روند توزیع فورم های آزمون معلمین و مامورین در غور آغاز شد + تصاویر

روند توزیع فورم های آزمون معلمین و مامورین در غور آغاز شد + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.