مسئول روابط عمومی هیئت بدمینتون البرز گفت: ۲ تیم ورزشی این استان به رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون کشور در بخش بانوان صعود کردند.

آقای مانیا عارف گفت: مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور که سال ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد امسال با شرکت ۴۸ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

او گفت: از البرز ۲ تیم در بخش بانوان در قالب گروه‌های الف و ب و ۲ تیم نیز در بخش آقایان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.
آقای عارف می گوید: با انجام رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور تیم نماینده البرز در بخش بانوان در گروه الف به عنوان قهرمانی رسید و به لیگ دسته یک صعود کرد.

اوگفت: در گروه ب نیز تیم زرین صنعت البرز با توجه به این که به نایب قهرمانی رسید می‌تواند در لیگ دسته یک بدمینتون بانوان کشور شرکت کند.

به گفته مسئول روابط عمومی هیئت بدمینتون البرز این در حالی است که هیچ‌یک از نمایندگان بدمینتون البرز در بخش آقایان موفق به صعود نشدند.

سال جاری شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی و شهرستان بندرعباس استان هرمزگان میزبان باشگاه‌های بانوان و شهرستان میاندواب استان آذربایجان غربی و شهرستان آباده استان فارس میزبان باشگاه‌های آقایان بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.