فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عامل تیراندازی به خودروی یکی از شهروندان آبادانی در کمتر از پنج ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عامل تیراندازی به سمت خودروی احدی از شهروندان همراه با کشف سلاح و مهمات غیرمجاز کمتر از پنج ساعت توسط پلیس آبادان در عملیاتی شبانه شناسایی و دستگیری و دستگیر شد.

به گفته این مسئول تیراندازی به یک دستگاه خودروی پراید پارک شده در خیابان گمرک آبادان توسط یک جوان ۳۶ ساله صورت گرفته بود.
این مقام انتظامی گفت: از محل اختفای این اخلال گر نظم ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری شاملیکقبضه کلت کمری و یکقبضه وینچستر شورشی همراه با فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در تحقیقات پلیس علت این این تیراندازی را اختلاف شخصی با صاحب خودرو عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه شاکی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

او دستگیری این عامل تیراندازی را توسط ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان دانست و زمان تیراندازی را ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد روز ۲۷ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: پس از تیراندازی ماموران پلیس به محل اعزام و مشغول جمع آوری مستندات کافی مراتب شناسایی ودستگیری عامل این هنجارشکنی شدند.

سرهنگ زلقی قدرت نمایی افراد با سلاح سرد و گرم در آبادان را خط قرمز پلیس این شهرستان خواند و برخورد با اینگونه متخلفان را سریع و قاطع دانست.

تیراندازی های غیرمجاز در آبادان گاهی به زخمی یا مجروح شدن برخی افراد منجر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.