رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مسائل مطرح شده بین من و کامرانی فر سوءتفاهم بود و اختلافی وجود ندارد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی رو در رو  برای تعیین قهرمان را کامرانی فر در هیئت رئیسه مطرح و مصوب کرد. برای تعیین قهرمان لیگ با کامرانی فر اختلافی نداشتیم؛ مسائل مطرح شده سوءتفاهم و برداشت رسانه‌ها بود.

در حالی که سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال مدتی پیش اعلام کرد که تفاضل گل در صورت هم امتیاز شدن تیم‌ها تعیین کننده قهرمان لیگ نخواهد بود و بازی رو در رو ملاک قهرمانی خواهد بود، اما کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال  این موضوع را تکذیب کرد.

حضور تماشاگران ممنوع نشده بود که آزاد شود 

مهدی گفت: حضور تماشاگران در استادیوم‌ها ممنوع نشده  بود که بخواهد آزاد شود. البته دستورالعمل‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید اجرا شوند و توییت سخنگوی دولت تنها برای رفع نگرانی‌ها بود و ابلاغیه اش به دست ما رسیده است.

چند روز پیش اعلام شده بود که همه مسابقات فوتبال بدون تماشاگر باید برگزار شود، اما سخنگوی دولت اعلام کرد که ۳ بازی باقی مانده لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.  

سقف قیمت بلیت ها در اختیار باشگاه ها است 

مهدی گفت: باید بپذیریم  باشگاه‌ها از طریق  فروش بلیت می‌توانند درآمدزایی کنند. البته کف و سقف قیمت بلیت‌ها در اختیار باشگاه‌ها قرار دارد و ما فقط در مورد کف قیمت به آن‌ها توصیه می‌کنیم.  

قیمت بلیت ورزشگاه ها افزایش یافته است و خیلی از هواداران قادر به پرداخت این مبلغ نیستند تا از نزدیک تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند. 

۱۵ مرداد ماه  تاریخ احتمالی شروع فصل جدید است 

مهدی درباره زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال گفت: تاریخ احتمالی شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ۱۵ مرداد ماه خواهد بود. اگر بتوانیم در همین زمان بازی‌ها را شروع کنیم نیم فصل مسابقات با بازی‌های جام جهانی هماهنگ می‌شود.

لیگ بیست و یکم فوتبال روز ۸ خرداد ماه به پایان می‌رسد و سازمان لیگ قرار است  بازی‌های فصل جدید را به صورتی برنامه ریزی کند که تداخلی با جام جهانی نداشته باشد. همچنین قبل از جام جهانی ۲ فیفا دی در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دارد که اسکوچیچ باید بازی تدارکاتی در نظر بگیرد. علاوه بر این، زمان استراحت تیم‌های ملی  تا جام جهانی که ۲۱ روز بود به ۸ روز کاهش یافت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار