آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در ۱۹ حوزه ۹ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شد.

مرتضی ایمن شهیدی گفت: در طول روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۴۵ هزار و ۶۹۳ داوطلب با حضور در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی گفت: این آزمون در شهرستان‌های تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور و مشهد برگزار می‌شود.

او گفت: امروز چهارشنبه ۲ هزار و ۳۳ زن و ۲ هزار و ۲۹۲ مرد در ۹ حوزه آزمونی سراسر استان مشغول به رقابت هستند و برای ۱۹ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آن‌ها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شده است.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در استان خراسان رضوی گفت: بیشترین حضور داوطلبان طی این سه روز در شهر مشهد با مجموع سه هزار و ۴۰۵ نفر است که هزار و ۶۴۱ نفر آن‌ها را زن و هزار و ۷۶۴ نفر آن‌ها را مرد تشکیل می‌دهد.

او گفت: سه پروتکل حفاظتی، بهداشتی و اجرایی در این آزمون رعایت می‌شود و با توجه به این که ممکن است تعدادی از داوطلبان به لوازم بهداشتی نیاز پیدا کنند در طول برگزاری آزمون ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

ایمن شهیدی گفت: داوطلبان فقط وسایل ضروری شامل مداد نرم و پررنگ، پاک کن و کارت ملی خود را همراه داشته باشند و از آوردن تلفن همراه، تبلت، ساعت مچی هوشمند و ماشین حساب به سر جلسه امتحان خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.