مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید با اشاره به برگزاری اردوی جهادی یک روزه در منطقه حسن‌آباد اقلید گفت: خدمات‌ پزشکی به ۲ هزار و ۲۰۸نفر از اهالی این منطقه ارائه شده است.

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی گفت: اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی که در شهرستان‌های سرچهان، خرمبید، اقلید و بوانات با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید به عنوان شهرستان معین شمال فارس برگزار شد، خدماتی  را در بخش‌های  تخصصی مختلف از جمله دندانپزشکی، اورتوپدی، بینایی‌سنجی، پوست و مو، اطفال، آزمایشگاه، پزشک عمومی، تست کرونا، مامایی و روانشناسی ارائه شده است.

او گفت: اردوی جهادی شهرستان خرمبید ۳ و ۴ خردادماه برگزار  می شود.

مهدوی  پویایی در منطقه هدف و ایجاد شور و حال همدلی و همراهی تمام اقشار مردم و مسئولان را از خروجی‌های مهم اردوهای جهادی دانست و گفت: مسئولان در کنار هم برای خدمت به محرومین تلاش کنند مردم نیز از خدمات بهتری برخوردار  می شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید گفت: اردوهای جهادی در عرصه های مختلف عمرانی و مواسات برگزار می‌شود اما آنچه از نظر معنوی در اردوی جهادی سلامت رخ می دهد  بر همه این اردوها ارجحیت دارد.

او گفت: بهورزان روستا با ابراز رضایت از خدمات انجام شده معتقد بودند برگزاری این اردوها باعث شده خلاء‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

 مهدوی گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران برای برگزاری مجدد اردوی جهادی اعلام آمادگی کردند و تمام اعضای بهداشت و درمان که در اردوی جهادی حضور داشتند اعلام کردند که داوطلب حضور در اردوهای جهادی در تمام نقاط کشور هستند.

اقلید از شهرستان‌های شمالی فارس است که در فاصله ۲۱۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار