رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک گفت: بیش‌از پنج هزار و ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح مسیر‌های ارتباطی زهک جمع‌آوری شده است.

حامد سروری‌نیا گفت: در پی تداوم طوفان‌های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پدیده در ۲۴ اردیبهشت سالجاری همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان‌های موسمی به ١٠٨ کیلومتر در ساعت رسید و این امر سبب انسداد ۱۲ روستای شهرستان زهک با جمعیتی بیش‌از پنج هزار خانوار شد.

او گفت: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیرو‌های راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیر‌های سیستان مستقر و در کمترین زمان ممکن تمامی مسیر‌های بسته شده ناشی از طوفان را بازگشایی کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک ادامه داد: در این عملیات ۱۰ نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین‌آلات راهداری به مدت ۷۲ ساعت به صورت شبانه‌روزی توسط ماشین‌آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع‌آوری و حمل بیش از پنج هزارو ۳۰۰مترمکعب ماسه بادی از سطح راه‌های این شهرستان اقدام کردند.

او گفت:همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار