رئیس جریان آزاد ملی لبنان گفت از جایگاه طرف پیروز در انتخابات پارلمانی، همگان را به گفتگو دعوت می کنیم.

جبران باسیل، رئیس جریان آزاد ملی لبنان پس از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور در کنفرانسی مطبوعاتی تأکید کرد اهداف برخی از گروه های مغرض در این انتخابات محقق نشد.

طبق گزارش المیادین، جبران باسیل گفت: بسیاری از طرف ها، مرگ سیاسی ما را در این انتخابات انتظار داشتند، اما انتظار آنها محقق نشد. انتخابات از نظر ما وسیله ای برای کار بیشتر است و ما برای همکاری با همه مردم آمادگی داریم.

رئیس جریان آزاد ملی لینان افزود: از این انتخابات تجربه زیادی بدست آمد؛ پیروزی ما با اندوه بر قربانیان به ویژه قربانیان بندر بیروت و نگرانی از آینده قرین است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما تشکل و فراکسیون بزرگتر را در پارلمان داریم و از جایگاه طرف پیروز، همگان را به گفتگو دعوت می کنیم.

باسیل گفت: به خاطر اینکه روز گذشته برخی طرف ها متوهمانه پیروزی خود را اعلام کرده بودند، شاهد جهش در قیمت دلار بودیم. ایده حذف هر یک از طرف ها، توهم است و موضوع تکنوکرات از نظر ما مردود است. ما یک مشروعیت مردمی داریم که باید به آن احترام گذاشته شود.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان ادامه داد: امروز زمان مبارزه نیست تا ببینیم که چه کسی قوی تر است؛ ما مجبوریم که برای منافع لبنان با یکدیگر متحد شویم.

وی افزود: علی رغم اینکه اموال سیاسی زیادی هزینه شد، اما ما اکثریت را بدست آوردیم. ما به سمت همه گروه ها در داخل و خارج دست همکاری دراز خواهیم کرد و دوباره همگان را به  خاطر لبنان به گتفگو دعوت می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار