بشار اسد: جنگ ایدئولوژیک از جنگ نظامی خطرناک‌تر و سخت‌تر است

رئیس جمهور سوریه جنگ منطقه را یک جنگ ایدئولوژیک و عقیدتی دانست و آن را خطرناک‌تر از جنگ نظامی توصیف کرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز سه شنبه در دیدار با یک هیئت پارلمانی از موریتانی تصریح کرد که جنگ دایر در منطقه به طور کلی یک جنگ ایدئولوژیک و عقیدتی است که نسبت به جنگ نظامی خطرناک‌تر و تأثیرگذارتر است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در این دیدار گفت: مردم موریتانی علی رغم بُعد مسافتی که با جهان عرب دارند، در مراحل مختلف تاریخ همیشه هویت و وابستگی عربی خود را حفظ کرده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جنگ دایر در منطقه یک جنگ ایدئولوژیک و سخت تر از جنگ نظامی است، دیدارهای متقابل هیئت های پارلمانی و مردمی و به کارگیری نتایج آن از طریق تبادل آرا و مکانیزم های نزدیک کننده در راستای منافع دو کشور را مهم توصیف کرد.

اعضای هیئت پارلمانی موریتانی نیز از مواضع سوریه و پایبندی آن به مسائل دنیای عرب تمجید و تأکید کردند که سوریه جایگاه ویژه ای نزد ملت موریتانی دارد و آنها به ایستادن در کنار ملت سوریه برای مقابله با جنگ تروریستی علیه آن ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۹:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
غربگدای 12:36 واژه حکومت ایدیولوژیک در شرق علم مفهومی مطابق ترجمه شده ان در غرب عالم ندارد. ما در شرق ایدیولوژی را این طور که شما متصور هستید نمی پنداریم چون ترجمه (غیر ممکن) است. شاید منظور حضرتعالی همان عقیده باشد که ما بدان معتقدات دینی مان استوار است. ایا شما با حکومت بر مبنای معتقدات دینی مشکل دارید؟ اگر فرض را بر این بنگاریم شما باید طرفدار جدایی دین از سیاست و سکولاریست باشید. اگر معاذالله چنین باشد باید خدمتتان عرض کنم که: سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست. این یعنی سیاسیون ما متدین و متدینین ما سیاستمدار هم هستند. من باب اطلاع از تصورم داخل پرانتز معروض میدارد که واژه ایده ال تقریبا و حتی شاید معنایش این باشد: (باب میل). و واژه ایده(idea) به ظن قریب به یقین معادل واژه (عقیده) خودمان میباشد. !
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمودند: جنگ ایدئولوژیک از جنگ نظامی خطرناک‌تر و سخت‌تر است وصد البته حکومت برمبنای ایدئولوژیک خطر ناکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

گفتم زمان عشرت ، دیدی که چون سرآمد ؟
گفتا خموش حافظ ، کین عصه همس ر آید ،

پیمان اشراقی.
Netherlands
7891
۰۶:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب برادر رییس جمهور اقای دکتر بشار اسد ماشا الله هزار ماشا الله شما نور چشم ما ایرانیان هستید و ما به دوستی با شما و شهید حاج قاسم و یارانش به خودمان میبالیم و همه ایران دعاگوی شما و خانواده محترمتان هستیم و هنوز که تا هنوز است عشق ما دمشق است. فرمایش شما خیلی متین و ماهیتی است. نرخ عشق ما به سوریه نرخ عشق به کربلا را دارد. شما عقلی سلیم همراه ایمانی قوی تر دارید و این مقوله هر دو در کمتر کسی دیده میشود. ما ایرنیان تمامیت ارضی سوریه را به اندازه علاقه مان به تمامیت ارضی کشورمان ایران دوست میداریم. شما در دوران جنگ با صدام به داد ما رسیدید. و ما ایرانیان هرگز این لطف شما را که در زمانی اتفاق افتاد که هیچ کسی به ما کمک نمیکرد فراموش نمیکنیم و از یاد نمی بریم. ما نمیدانیم چگونه این دوستی شما را جبران کنیم. برای من و دخترم دعا بفرمایید تا دخترم خوشبخت شود. دوستدار شما 7891.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
البته بدون کمک ما همون اول کلکش کنده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
لحظه مرگ تو هم فرا رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو که مشکلی نداری همه جوره بهت می رسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
راست میگه تو جنگ اقتصادی امکان صلح و بده بستون هست ولی تو جنگ دینی هیچ صلحی در کار نیست و آمریکا هم به دروغ میگه جنگش با ما اقتصادیه و دینیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا همین مسئله هس
متاسفانه دشمن هم موفق بوده
آخرین اخبار