رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد از فردا همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در اصفهان از رقابت ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب اصفهانی در مدت سه روزخبردادوگفت:از این تعداد داوطلب مرد و ۲۲ هزار و ۴۶۷ نفر داوطلب خانم هستند.

رضا علی نوروزی می‌گوید رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا ۲۸ اردیبهشت‌آغاز می‌شود و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت نیز ادامه دارد.

آزمون رأس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود همچنین درب حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد که توصیه می‌شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی کنند و زمان ورود خود به حوزه‌های امتحانی را به دقایق پایانی موکول نکنند.

به گفته او داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین‌حساب، هر نوع پیجر، تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و. به جلسه امتحانی خودداری کنند.

نوروزی همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی را الزامی اعلام کرد و گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود برای رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی هنگام ورود و خروج به حوزه حداقل فاصله (یک متر) خود با دیگر متقاضیان را حفظ کنند.


آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، داوطلب شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش دریافت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج روی کارت مراجعه کنند.

بر اساس برنامه زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه اولیه این آزمون اواخر خرداد ماه و نتیجه نهایی نیز دهه نخست شهریور ماه اعلام می‌شود.

همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، بیست و هفتمین المپیاد متمرکز علمی دانشجویی کشور در مناطق ۱۰ گانه برگزار می‌شود.

منتخبان المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز در اواخر تیر ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نتیجه آزمون‌های مرحله نهایی ۲۳ رشته المپیاد، اواسط شهریور از طریق سایت مرکز المپیاد اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار