فرمانده انتظامی کردستان از کشف چند انبار احتکار کالای اساسی و محموله‌ روغن در سنندج و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.

سردار علی آزادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بانه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار کالای اساسی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: مأموران دراین عملیات موفق به کشف ۹ هزار و ۹۸۰ کیلوگرم فرآورده‌های پروئتینی؛ ۴ هزار و ۲۰۰ حلب روغن جامد خوراکی و هزار و ۹۸۰ کیلوگرم قارچ خوراکی شدند.

او می گوید: کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، با دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

انبار حاوی بیش از ۱۶ تن روغن نباتی احتکار شده در سنندج کشف شد

سردار علی آزادی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سنندج شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۶ تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار روغن را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

او می گوید: پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

کشف انبار‌های احتکار ارزاق عمومی در دیواندره

 سرهنگ عباس عبدی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف ۲ انبار احتکار کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی در دیواندره شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره  می گوید: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار‌های مورد نظر در مجموع ۲ تن روغن خوراکی، یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم ماکارونی و ۹۰۰ کیلوگرم آرد گندم احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این اقلام را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته او  در این عملیات ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده قضائی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند

توقیف یک تن ۳۵۰ کیلوگرم روغن خوراکی در محور "قروه– همدان"

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت:در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قروه به همدان  به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا صفری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این دستگاه وانت نیسان یک تن ۳۵۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

به گفته او کارشناسان ارزش محموله کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک فرد شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.